Fjortonde

Fördelen med att jag inte lyckats vända tillbaka dygnet ännu (vad roligt att jag börjar klockan 06:00 på fredagmorgon..) och det är att det finns ju inte så mycket att göra denna tid på natten, vilket gör att jag har så sjukt tråkigt vilket i sin tur leder till att jag bestämmer mig för att blogga. Det är väl bra? Vill ju så gärna bli mer aktiv här och det går ju ''sådär'', typ hela tiden, året om. Nåväl en krona är ju en krona närmare miljonen, så ett inlägg är ju ett inlägg närmare en aktiv blogg!
 
Idag har jag iallafall varit ledig. Så efter jag hade klivit upp och fixat mig åkte jag till Ida som bjöd på middag, sen åkte vi och plockade upp Linnea för att åka till Luleå och se hockey. Spännande match som Boden tillslut plockade hem i förlängning. När vi kom hem och jag hade släppt av mina passagerare så kom Eve och plockade upp mig. Vi åkte runt i bilen och bara pratade. Det är ju så mysigt att bara åka omkring och lyssna på musik och se all action som händer här i stan sent på kvällen. P-smilis, punkt, punkt punkt. Men snipp snapp slut så var denna dag slut. Godnatt!
 
Upp