Kvällstankar

Sjukt, det har snart gått 3 månader sen det tog slut mellan mig och Erik. Det har snart gått 8 månader sen vi bilade ner till Skövde för att sen någon dag senare ge oss på ett distanstförhållande på riktigt. Alltså har det snart också gått 7 månader sen jag lämnade bort vår lägenhetsnyckel för gott. Om jag tänker tillbaka på dessa månader får jag bara en klump i magen. Fyyyy fasen vad jobbigt allt detta har varit. Prövning, på prövning på prövning.
 
Men nu känns det bättre än vad det har gjort på flera månader. Vissa dagar är såklart riktiga depp-dagar då jag bara vill sitta och lipa till typ P.S I Love You filmen och tycka synd om mig själv medans nästa dag kan jag vara gladare än gladast. Det är som att åka skateboard i en buss, som Petter sjunger i en av hans låtar.
 
Välkommen till min osammanhängande kvällshjärna, den går mig på nerverna ibland :)
 
Upp