Fredag

Och så börjar min mördar-helg som jag inte har sett framemot. Ska avverka över 30 timmar jobb denna helg och även jobba Måndag och Tisdag. Nackdelen med att vara springvikarie igen är denna ojämnhet som blir ibland, som tur är överväger det med att jag faktiskt kan bestämma när jag vill vara ledig, och det är en himla fördel nu när man lever i ett distansförhållande!

Ska inte klaga (även om det inte går att sticka under stolen att denna helg kommer bli tung) har ju varit ledig i veckan och hunnit med massa roligheter. I onsdags bjöd Ida mig och Helena på middag innan vi åkte och såg hockey. Igår var jag, Helena, Linn och Hanna i Luleå och sen på kvällen hade vi tv kväll hos Ida. Idas nya lägenheten har blivit mitt andra hem går typ inte en dag utan att jag spenderar hela kvällen där haha. Nåja, nu ska jag fortsätta jobba mig igenom dessa timmar. Hoppas ni får en mer händelserik helg än vad min kommer vara 😊

Allmänt | |
Upp